jag vill ha vinter, nunununu!

är trött på det här vädret, när det är en blanding mellan kallt/varmt och tråkigt väder, antingen ska det vara stekvarmt eller iskallt, alltså sommar/vinter! vill ha vinter nununu iaf, så man kan ha riktigt varma kläder, dvs uggs,vantar,halsduk,sin vinterjacka, mössa om så behövs, ja allt! =DDD dessutom så är det ju min födelsedag den 20 december! och julen är fan den bästa tiden på hela året, så jävla mysig! finns inge bättre med julmusik och doften av lussebullar och pepparkakor, och alla julfärger och snön! ryser fan i kroppen när jag tänker på den!
IM DREAMING OF A WHITE CHRISTMAS!

ja har försökt att plugga så gått det gick, men inte fan gick det bra eller! usch, kan ingenting nästan! haha den enda som jag hade i skallen var justin bieber, hahah skojja! men blev helt extas idag på rasten när vi satt vid datan och jag fick min vänförfrågan accepterad av honom! GAAAH, fick fan glädetårar, hahahah...sen så svarade han på mejlet också som jag skickade! lol, trodde verkligen till en början att det var han som skrev till mig, men nu börjar jag tvivla, chansen är miniminiminimal att det skulle vara han som sitter och skriver till en puckad svenne! jäla skit säger jag bara, säker någon gammal gubbe som sitter och runkar till hans vänner bilder eller nå sånt, HAHAHAH..orkar inte
MEN USCH säger jag bara också....hittade filmen på han som hängde sig, inte kul kan jag då säga! fyfan tänk bara hans vänner och familj!

meen äej, nu ska jag bruschaaa lite tänder här alltså, och försöka plugga lite mer alltså
pyss

OCH JUSTJA, visste ni att jag har en dold talang? jag kan nämligen peta ur mina snorkråkor med stortån....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback