im homE!!!

äntligen hemma efter en låååång tävlingsdag! gick mycket bra för min del, startade en LB;1 och LA:1 med calle och sen en LA;1 med binett :) blev tre segrar i alla klasserna!! 62,48% i A:1 och 64,14% i LB;1, men han var väldigt spänd och pigg, men det är så det är, har nog lite att göra med pälssättningen också! =D binett red jag på 66,50% med! så nu blir det båda ponnyerna i Ludvika också! =D
nu ska jag plugga lite geografi, ska skriva om en resa mellan olika länder och ha med en massa begrepp, haha fyfan säger jag bara! dock har jag bestämt mig nu vad jag ska ha för mobil, så pappa, de är bara att lätta på plånboken! tror nog det blir en xperia x10 eller vad faen dom heter! villl jö ha sony ericsson, men det finns ju typ bara touchmobiler nuför tiden verkar det som jööö!!
men ah, nu blir pluggiplugg!
PYSS
haha gammal bild men de bjue vi på, fröga mig inte varför jag har en morgonrock på mä! hum, var fan längesen jag hade lockigt hår!!???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback