HERRAJOMALA

alltså herregud vilken dag! har varit sjukt jävla trött! gick lite tidigare från engelskan och åkte med två bussen hem, och sen när jag kom hem kikade jag två avsnitt på kungarna av tylösand, hhaha så jävla knäppa ;`D jag fattar inte, två av dom där killarna har ju liksom tjejer? och hela pogrammet är ju typ stämplat som "sexpogram" typ ;> hahahahhahahahha jockiboi var ju tex otrogen mot sin tjej, sen skyller han på att det var lite hennes fel att han var det bara för att hon inte hade hälsat på honom, desperat eller vadå?

sen sov jag typ en timme, och sen vaknade jag och tittde på klockan, då "såg" jag att den var halv sju, fast när den egentligen var halv sex, så jag stressade som fan eftersom vi ska hämta julia kvart över sju, sen hade jag inte hunnit äta nå eller, sen så fick jag lov att göra några mattetal eftersom jag ligger efter ;P haha så jaja...kastade nyss i mig all mat, så tittar jag på klockan...då ser jag att den är sex istället för sju...suck säger jag bara!
är det bara jag som är dum nog och inte kan den digitala klockan? tydligen....

åsså måste jag tillägga att det är jävligt kallt, håller på att frysa pittN av mä!




pyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback