hektisk fredag för sofia westmans del

skaplig fredag, varit igång från klockan 9-22, haha! började dagen med att gå upp klockan nio, sen vidare mot ridhuset och trimma calle för morgondagens tävling! tagga tagga! sen tillbaka till stallet, fixA och grejja, sen hem...byta om, käka och packa!
vidare på innebandymatch i stan mot Rättvik, seger med 4-3, härligt tjäjjär!
sen blev jag hämtad, handlade, sen övningskörde jag hem, kastade i sig lite mat, bytte om...tog moppen mot hedenslund för att rida den andra hästen för dagen, klockan var ungefär kring sex då, halv sju kanske, så det hade blivit mörkt! ;)
och lika galen som jag är, gasade jag som en galning och hoppade i lite gupp med vespan, hahah men int fan tålde han det, så jag satt fast mitt ute i världens ände, på en grusväg, utan täckning och ingen fungerande moppe, avgassystemet hade lossnat för er som undrar ;)
hAHA så jag sprang runt och försökte få täckning, sen när jag väl fick det så väntade jag ett tag på att en stressad pappa skulle hämta mig!
sen så försökte jag att rulla moppen till ett hus som stog lite längre fram, men int gick de bra ällä!
moppen väger ju typ 10000 kilo, åsså sitter en dampig pappa i bilen och gapar att jag ska öka på lite! sen så fick han damp för att det gick så sakta, så han hoppade ur bilen och gick iväg med moppen,
men vad hade han glömt tror ni? jo att ta i handbromsen, så bilen rullade bakåt, och jag stog och skrek att han skulle stoppa den, så han sprang och hoppade in i bilen, och VIPS, så drog han sönder handbromsen! smart kille, och ännu en något dampigare far! så kan det gå ;>
haha men nog om det, lämnade moppen hos någon människa, red binett ( kommer ha jävligt mycket träningsverk imon) fixade lite grejjor där, sedan vidare mot vårat stall igen, badade calle och knoppade, och putsade och blablablaaaaaa.aaaa....stog där och halvsov till klockan tio, fyfan vad trött jag va! haha...;d
så ah, var väl hemma vid kvart över tio! så kan väl säga att jag har varit igång hela dagen, och nu värker det jävligt mycket i bena kan jag säga! fyfan
men nej gott folk, klockan ringer åtta imorgon bitti, och jag behöver vara pigg och utvilad för att vara klar för en heldag på tävling i ludvika! tävlar både binett och calle ;))
sååå godnatt
PYSS

pippi eklöv

HAHAHHH sånt där händer bara dig sofia!



tror förresten att det var en hektiskt lördag och inte fredag?! :D lycka till idag också!!

2010-10-17 / 15:21:29
es ooooh ef i aghhhhhh

hhahahah jaaa de är väl så xDDDDDDDDD

lördag mena ja sååklart ;P;PPP;P;P

2010-10-17 / 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback