fyfan vad ont jag har i foten

vad ska jag göra? haha smärtan är fan nästintill obeskrivlig!
100 engelska glosor har jag tills imorgon också, fan vad drygt! kan typ tjugo ord kanske, så nu vet jag vad ja ska göra resten av kvällen! fyfan vad drygt säger jag bara, dock kanske jag hinner plugga lite imorgon också, har ju somsagt en ganska låååång sovmorgon, tio över tolv ;) har bara engelska provet, sen ska vi hjälpa uf företagen att sätta upp monter inför öppet hus, sen blir det att dra hem, fixa lite grejjer ---> in till skolan, öppäät hus!! ---> sen vidare på en liten mysig träff med innebandytjejerna istället för träning :) blir bubbelbad, relax och fika i vasahallen, trevligt! sen blir det hem till bästa pojken min som jag har saknat såå jävla mycket! + att han har köpt en fet godispåse idag, hähäh...fast skulle dock inte förvåna mig om den var slut nu ;) jaja, träningen idag med binett gick fett bra, så duktig ponny!
ja, så sen har jag en fett chill vecka framför mig, eller nee...känns som jag behöver plugga jävligt mycket endå, suck! men ska övningsköra en hel del, blir väl upp till valbo på tisdag och shoppa lite, då passar jag på att övningsköra ;) lär inskaffas lite nya kläder, har hittat ett par skor som jag vill ha! men ska fan inte ha nå mer skor nu...haha! jaja men prio 1 är iaf nya läderridstövlar, har spanat in mountain horse nya läderridstövel, dock kostar dom skjortan, så mamma de är bara att lätta på plånboken ;)
men nää, nu ska jag göra lite grejjer, orkar fan inte plugga nu, haha!
PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback