fet jag är, haha

fyfan, har käkat upp en marabou degestive och snart ett helt läkerol tuggummi paket för mig själv, ahhaha heeregud, varför? kan fan aldrig tugga tuggummi, dom räcker ju i fem min, sen blir det ett nytt hela tiden, kan knappt ha dom i två timmar innan de är slut, så nu har jag fett ont i magen :( JÄVLA läkerol, och det gör det inte bättre med att jag har NO-prov tills imon, så det lär jag väl också plugga till nu å :( fyfaaan säger jag bara, blä bä blä...men ah! ;D får glädja mig själv med att det bara är TVÅ SKOLDAGAR kvar sen är det lov + öppet hus, älskar fan öppet hus, de e såå mysigt! =D speciellt förra årets! ;>
men ah, uppdaterar lite mer seen då, lär fixa lite grejjer och plugga!
PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback