dålig uppdatering, i know!

har glömt bort att uppdatera helt enkelt! nyss hemkommen från stallet efter en lång dag på dressyrtävling i falun! kan väl säga att jag är riktigt nöjd med dagen, red ju somsagt debuten i LA:P1 idag, och vi sa att om jag red över 50% skulle vi vara nöjda, och om det var över 55% så var det bara en bonus, och jag fick mer än bara en bonus kan jag säga, red på 61,31% och det är jag mycket nöjd med, efter att hon har stått i en transport och väntat i flera timmar, och varit inne i ett väldigt läskigt och tittigt ridhus, det är bara att träna på dom saker som är svagheterna, för övning ger färdighet eller hur? ;> så ah, riktigt nöjd, blev dock ingen placering, men det är inte det viktigaste, dom kommer snart i dom här klasserna! red även en vanlig A:1a och den red jag på 64%, helt okej, med tanke på att hon var livrädd för brandposten, och vi fick många missar då i vänster galoppen! ah men jaaaa....ÄR nöjjjjd
nu ska jag keka glass med mor och far, och spela bingolotto! gött, dock brukar jag inte vinna, eller ah aldrig! det enda som jag har vunnit är typ 50 spänn, eller en ny lott!
men vem vet
AAAH
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback