beslutsångest till 100

jadu, nu var vi ju här med färgningen igen, har bestämt mig att jag ska färga håret hos frisören på höstlovet, då det blir en ljusare blondering mot silverhållet...men vafan, tänk om det blir helt fail också, blöööööööö..
tänk om jag ångrar mig så mycket, att jag vill ha tillbaka min gamla hårfärg, men nejnej då kan jag inte få tillbaka det...
det skulle vara en annan sak om jag var brunhårig, för då skulle det vara ett enklare beslut för mig att färga, dessutom är det ganska lätt att färga tillbaka till sin dåvarande hårfärg mot den färg jag har nu, för jag kommer få mörkare hår nu i utväxten om jag färgar, jag har ändå ett ganska blont hår för att aldrig har färgat det, dock färgade jag underhåret när jag gick i sexan åttan tror jag, och underhåret känns mycket mörkare än det övre nu när det har växt ut, för det är många som säger att de önskar att det hade sån färg på mitt hår, att jag ska vara glad över att jag har den hårfärg som jag har utan att behöva färga! för färgen varierar från dag till dag, ibland kan jag vara super blond, tex på sommaren och vissa dagar, sen är det mörkt och tråkigt, och känns bläääää.
så ah, kan säga att jag vejjar fram och tillbaka hela tiden! haha! men kan även försöka testa med att köpa ett jävligt bra silverschampoo, så kanske jag endå får den silvernyans som jag vill ha? bläää, typ ljuger för mig själv, det kanske inte ens kommer bli någon skillnad!

men är det någon som har något tips eller så skulle jag bli jäävligt glad, för just nu så....DAAAAAAA! vet inte vad jag ska göra, tror jag rakar av hela håret istället och bär en peruk resten av mitt liv!

LOVE

nu       ---------->                           sen?

Klicka för att stänga bilden 

alice

det blir nog bra vilket som! ;>

2010-10-30 / 22:20:36
URL: http://euhorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback