beslutsångest? svar ja

blir snart galen, har en sådan jäckla beslutsångest så jag dör!  vet inte om jag ska fortsätta med franskan eller inte, vill fortsätta men ändå inte! hade ju somsagt två språk som jag läste redan första året, vilket medförde att jag fick de 200 poäng som behövs! så jag behöver egentligen inte läsa nåmer språk, men får ju alltid extra poäng..men känns faktiskt ganska onödigt om jag läser mer kurser än jag behöver, tycker jag iaf! sen ska jag ju gå på högskolan sen också, och då är det ju bra att man har dom där "meritpoängen" som man får när man läser språk! men skulle prata med syon idag, om man fick meritpoäng för ett steg 2 språk..då satt kärringen och snacka i telefon, sen så stog vi där ett tag och väntade, då går hon och smäller igen dörren mitt framför oss, kärring! hahah, men vafan..hennes jobb är ju liksom att ge oss råd om vi behöver hjälp eller undrar nått? hon kunde väl föfan säga att hon var upptagen och att vi skulle vänta lite längre eller komma tillbaka senare? känns som jag har damp just nu, är så jävla trött efter träningen och har huvudvärk, jäla skit fan! men en positiv sak med dagen är att mamma köpte nytt schampoo och balsam hos frisören, har ju typ fått sår i hårbotten, för har haft nå jävla skitschampoo förut, så har typ kliat sönder hela hårbotten! dyrt vare men det äre värt, hoppas för fasen att det blir bättre....annars...annars...ANNARS.....
jaja känns som jag behöver lägga mig nu faktiskt, blev en sen natt igår! kommer ju fan aldrig i säng känns det som, och fick ingen bra start på dagen heller när man missar bussen, och kommer försent och får sitta utanför för att man har en jävla sur klimakterie gubbe till lärare som aldrig låter en få komma in!! haha............men fick sluta tidigare och då blev jag väldii väldittt klad!
sååå nu säger jag till er alla! godnatt
PYSS
hahaha texten är jävligt rörig, blablabla säger jag bra, kändes bra att få skriva av sig lite!
catch me if you can!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback