asså fyfan, jag har verkligen inte flyt idag

jävla skit, nu har mobilen slutat att fungera också, GAAAH! eller asså den fungerar väl, men den funkar inte att skriva sms, knappen 8 cpar sig och vägrar bli skriven, som har bokstäverna tuv!!!!! sen så fungerar inte c knappen eller, om jag ska radera nått! FYFAFAAN säger jag bara, jag som ville ha den här ett tag, iaf till julen! sug kuk att man lär ha en ny nu då! det är så jävla typiskt, för igår snackade vi om mobiler i skolan, och allas hade typ gått "sönder" medan jag sa att det aldrig hade varit fel på min, och att jag fick den för förr förra julen! och att den hade hållt sig värsta bra, sen sa jag det till mamma också! hhah asåå, ja. och vad händer nu, den är ju sööööönder...så ah! om ni har nå jävligt bra mobiltips så skicka ett namn eller nått, för jag har ingen clue!
plus att jag har ångest för att jag sov så länge, ahaha halv tolv! :(
puss

Anonym

HAHAHAHAHAHHA!

nejdå, :(

2010-10-09 / 13:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback