sur man kan bli!

för det första, så skulle jag börja mitt nya liv idag, men det sket ju sig såklart! käkade godis, fyfan vad jag mår dåligt nu över det! haha dock var det inte så himla mycket...sen så var det några jävla nötter som körde in i min broders BMW för några veckor sen och stack, så den har en stor jävla buckla i hela bakpartiet! och det var tydligen för dyrt för försäkringsbolaget att betala reparationen, så vi måste skrota den! sån jävla snygg bil också! fyfan, så jävla synd bara att det är så dyrt med reservdelar till BMW! Åhhhhhhhhhhh kokar fan över, skulle kunna slå ner människorna som gjorde det också! men ah, nog om det, den dagen min pärla skrotas, grinar jag floder, det kommer kännas som en familjemedlem har gått bort! :(((( BUHU...okej då, nu överdriver jag....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback