SAW 3D

är det någon som har sett den? haha vette faen om man vågar se den, får typ mardrömmar bara jag ser skönheten och odjuret, dock var det när jag var 5 år, men endå ;) inbillar mig massa saker bara när jag ser sånna, bläääää.. och dessutom skriker jag som en stucken gris!! dessutom är det i 3D? antar att det känns mer verkligt då också! tror jag har sett en hel saw-film, och dom är så jävla vidriga haha!
 inbillar mig typ varje gång när jag ska titta på film på min tv att han den där "jigsaw" ska komma fram i rutan och säga "let´s play a game" varje gång! usch, hahaha men vafan..nu ska jag sluta vara värsta toffeln, bara ta sig i kragen och se filmjäveln, för nu jävlar.....ska jag ehh..se den......

suck, pyss



nå, värd att titta på?


artan

Jo jag håller med, bra med mig med. Vad gör du idag? :)

2010-11-08 / 14:51:41
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback