my lips like sugar

hejsvejs i lingonskogN, kom precis hem från träningen för andreas, gick väldigt bra! och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar, gött! blir nå kött och potatisgratäng, sen väntar jag på att min söta pöjk kommer och joinar mig, imorgon drar vi till valbo, jag behöver verkligen shoppa! var faen as länge sen, med bästa sällskapet också dessutom :* yeeeeeeeyy mamma har dessutom köpt 1 kg godis, dock var det till helgen, men det kommer ju inte vara kvar tills då om jag är i närheten ;) hähähähähähähä
kul jul, vad faen ska jag skriva?
JO, jag behöver plugga också, suck...inte har det blivit någonting på den fronten heller, dessutom hade jag glömt att skicka hem min svenska rapport som inte ens var klar, och den ska bli inlämnad på måndag? hjälP? skolk på den lektionen iaf, cooolt!
nej, nu  ska jag göra nnågon nytta pytta
fred ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback