julen är snaaart här!

yey, snart är det jul, och snart är det min födelsedag! =D yey, tycker faktiskt att det börjar bli dags för mig att bli 17 någongång! alla andra fyller ju 18 snart ju :( sug, jag får fan vänta med allting....kommer aldrig få ta körkort känns det som, inte för att jag tror att jag kommer klara det heller ;P haha, ah...klockan åtta är det innebandyträning uppe i vhytte hallen, och jag sitter här med nyduschat hår och morgonrock, så det känns som att jag behöver öka på lite va! blää, känner mig så seg när man har lov, får fan ingenting gjort känns däääsööm! ah, nu är klockan lite över sju, och joispois har match, pusspådigva <3 kul att man kunde titta då, suck :(
nääää nu orkkar jag fan inte skriva nått intressant, för jag ska swiiitcha om lite kläder, och hokkuspokkus bli en innebandyspelare, hähäähähähähähäh
HEJ
pyss
ME AND my fjortisboiiiii, "simpiiboiii^^"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback