it´s not easy to be wise

nu sitter jag här hemma med mössa och halsduk och fryser snart ihjäl! usch vad kallt det är inne, och ute också dessutom! har renskrivit geografin, dock är den inte klar på låååånga vägar känns det som, och den ska vara inlämnad SEEENAST SENAST SENAST imorgon, bra jobbat sofia, bra jobbat! men äsch, ska ta ett ryck nu och sticka upp till stallet en snabbis och fixa allt, sen lär jag väl hem och skriva klart skiten! buhu, vem vill liksom skriva en berättelse med geografiska begrepp? inte jag iaf >: det är tur att nästa vecka är ganska lugn, skulle haft matteprov på fredagen, men den är flyttad till måndag, skönt =D eftersom vi har innebandycup på fredag i skolan! yäyäyäyäyääyäyäyäyäy ingen träning blir det ikväll heller för den delen, hinner ikke!! MEEEN ah, nu ska jag sluta skriva hehehehe
uppdaterar senare
PYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback