I AM IN LOVE, WITH WHAT WE ARE, NOT WHAT WE SHOULD BE

fuuu vilket väder! och inge falun blir det imorgon heller :( buhu, går int så jäla bra att åka med en hästtransport med sommardäck, dessutom vill man inte riskera att ligga i diket med en häst bakom heller ;>
jaja, företagsekonomi provet som gjordes idag gick faktiskt över förväntan! men man vet ju aldrig, kanske gick as kasst! dessutom hade vi ju svenska prov också, det gick fasen int nå bra, bleeeeeee!

nä, träning ikväll, sjukt taggad på att motionera, får bränna lite fett! välbehövligt kan jag säga så mycket skräp som jag vanligtvis slänger i mig ;) har nyss tittat på kungarna av tylösand på webben, dock laggar den så jävla mycket, så jag orkkant se den då, säkert tack vare min sugdator! har lust att gå och ta en tupplur i mitt nystädade rum, tack vare min mammieee =D hähhähähähäh, men ah vem orkar städa rummet likzååååM?

näää, pyssss på bakn



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback