hemma från valbo!

tjaaatjaaa bloggN, nu är jag äntligen hemma från valbo, skaplig lång dag de har varit, mycket trevlig!
nu vill jag bara zzzzZZZzzz! snart ska jag upp till stallet och mööcka skät! sen blir det innebandyträning i vasahallen! gött att få springa av sig lite också! inte har det blivit nå plugg idag heller, men hahah..får fan ggöra det imon, på lördag och söndag, då borde jag ju hinna, eeller hur? ;D justja kanske ska säga vad jag kööpte, blev inte så mycket, men lite iaf  ;)
*ny halsduk
* tröja
*bh & trosor
* sminkborttagning
* tävlingspannband till calliiie, asss snyggt, dör faeen varje gång jag ser den!
jajajajaj nu ska jag käka julskinka och potatisgrattäng!
älskar johan <3
PYSS

jois

Älskar dig nå helt enormt <3!

2010-11-04 / 22:24:27
sois

älskar dig också, nå obeskrivligt mycket johan <3!

2010-11-05 / 00:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback