hahahaha garv

haha ***** *******
nej, nyss tittat på filmen, the killers! mohaha bra film! dock klarar jag inte av när dom förstör sånna fina bilar i filmerna, typ som ferrari, eller värsta snygga land rovern! nää, då BLIR jag ikke glad!
jajaaaa lär väl dra mig till stallet, fyfan..har ingen skjuts heller, så jag lär cykkiilicykla! buuueee med världens värsta träningsverk också, det kan inte sluta bra, men dock så tränar man ju lite när man cyklar också, så lite positivt finns det ju också! sen när jag kommer hem måste jag plugga, faen då! när det är lov och allting! men lika bra att göra lite, så slipper jag ha as mycket på dom sista dagarna på lovet! smart chey, dock tror jag att det är mycket snack och liten verkstad för min del! sen är jag fett godissugen! buuuueee
skulle vilja skriva det jag tänker just nu, men det ska jag nog inte göra, för då blir det nog ett jävligt liv! ;)
nä, fyfan ska försöka hålla fingrarna i styr, men dom ska inte säga nått till mig när dom är precis så själva, åh stackare ;(
pyss
EN MYCKET BRA LÅT
söt hest


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback