en skolfri torsdag för sofias del!

och imorgon är det redan fredag! fyfaaaan vad skööööönt! mja, sitter just nu nere på pappas jobb, har jobbat här hela dagen, fyfan vad drygt säger jag bara! gick upp tjugo över nio haha ;> men man tjänar ju lite pengar iaf, och det är ju alltid positivt! slapp göra idrottsprovet också, hähähäähäh! men det slipper jag ju inte undan i vilket fall som helst, så jag lär väl göra det vid något annat tillfälle dååå ;)

men ah, lär väl sticka upp till stallet snart och mockaoch grejjsa, dryyygt! men nu ska jag skriva föredraget om kvinnor under medeltiden som ska redovisas imon, kööööl jöööl! sen ikväll blir det innabandyträning, roooligt! få springa av sig lite fättiiZZzzz! ska bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän också, som har allt! fyfan vad du är bäst johan <3

näää, nu vet jag inte vad jag ska skriva, såååå hejjjssvejjs sååå länge! ha det jävligt bra alla fina å fula!




you belong with me <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback