blääää för plugg

fyfan, att jag jämt ska skjuta upp saker hela tiden, och nu sitter jag här på söndagskvällen med miljoner uppgifter som ska göras! haha får faen skylla mig själv, men man ska ju egentligen inte behöva plugga ihjäl sig på lovet, eller hur? jaja, hhåller på att försöka läsa ut tristan och isolde, fattar ingenting, eftersom boken är skriven på gammal svenska, min hjärna förstår inte myccket av det siddu! jaja, sen har jag företagsekonomin också dessutom, bleeee..prov på boken har jag imorgon också! asså damp jag blir....
jaja, inatt sov jois återigen här <3 pyss, hahah sminkade han idag också, stackarn vad han led! men dock tyckte jag det var jävligt kul, han såg ut som en riktigt snygg transa ;) sen var vi i stallet, han försökte mocka, men int gick det så jäla bra ällä! sen stack vi hem, gjorde varm choklad och muffins, fyfan vad gott! vi frös ju nästan ihjäl när vi va ute och gick med hästen, det tog typ 100 år att gå en jätte kort vända för att han skulle äta gräs hela tiden -.- haha! jaja, jag lär väl läsa de sista sidorna i käre boken och försöka komma ihåg vad hela bokN handlar om!
PYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback