bara för att inte jag orkar sova ;)

1. Vad heter du? sofia therese westman
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? haha jadu ingen aning faktiskt ;> jag tycker rihanna är fint, dock skulle jag inte vilja heta det, eftersom det blir så fult med svenskt uttal ;P
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? haha vet inte, det enda som jag vet var att farmor tyckte att jag skulle heta veronika ;S
4. Vilket stjärntecken är du? skytteN
5. Vilken årgång är du? 1993
6. Vart bor du? vikmanshyttaan
7. Bott utomlands? nej det har jag intä ;D fast dock känns det ju lite som det nu, när det bor så mycket utlänningar här i kring ;)
8. Flyttat antal gånger? japp, har flyttat 1 gång, till grannhuset, som jag bor i nudå ;)
9. Vart skulle du vilja bo? i USA
10. Vilken skolklass? SPEI2
11. Vad vill du bli när du blir äldre? JADU, ingen aning, men tanken är väl polis


UTSEENDE
1. Hur lång är du?  vet inte, 166 cm ungefär
2. Hur mycket väger du? hum, ingen aning runt 50?
3. Hårfärg och frisyr?  långt blont hår? ;>
4. Ögonfärg? blue like the ocean yeaaah!
5. Mest nöjd med? säääg du
6. Minst nöjd med? sääg duu
7. Skostorlek? 37
8. Glasögon? haha japp de har jag faktiskt ;P
9. Gar du några piercingar/tatueringar? ah i örona, men snart naveln höppas ja!
FAVORITER
1. Filmer? jadu, gillar twillight filmerna starkt!
2. Låtar? åh, så jävla svårt att komma på nu, men gillar typ allt nytt som spelas!
3. Årstider? sommaren och vinter, sol och snö =d julafton dessutom ååå min födelsedag!
4. Mat/dryck? cola, hähä och typ all mat!
5. Djur? hest, hund, katt
6. Färg? alllttt
7. Parfym? britneys spears circus, bruno banani, kate moss
8. Tv-program? hum, haha berg flyttar in, välkommen åter, solsidan, idol, cirkus möller, hjälp, jaa allt! =D
9. Ämne i skolan? tycker om bild, men de finns ju int längre jööö :((
10. Sysselsättning? rida och spela innebandy, umgås med de bestaa!

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? en stor svart everest ;P hehehehhehehe
2. Vad använder du just nu för skor? vita converseee eller tygskorna
3. Favoritfärg på kläder? det varierar från dag till dag!
4. Favoritmaterial på kläder? haha jadu, som det brukar vara!
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? typ den snyggaste jackan jag vet, en as snygg peak, dock lite för dyyr ;(
6. Favoritaffärer?hm, gina, bikbok, veromoda,MQ ja de flesta går jag väl in på ;p
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? det varierar ganska kraftigt om jag ska vara ärlig, en månad behöver jag inte köpa något alls ;>
8. Favoritmärke? lacoste, replay
9. Vad har du för byxstorlek? haha vet inte
10. Vad har du för tröjstorlek? varierar, xs-s-m

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan ;P
2. Vilken färg på tapeterna? orange ;d
3. Vilka färger går rummets inredning i övrigt? ehhhhhh
4. Favoritmöbel i rummet och varför? min säng,, sjukt skööön <3
5. Vad vill du ändra där inne? ingeet för tillfället!
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? jaappp
b) Video/dvd? yeess
c) Dator? ibland
d) Stereo? neeeepp
e) Telefon? mobilen jaaa ;>
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? grannhuset/sjön/taket på balkongen
8. Vad gör du oftast i ditt rum? sover ;D
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? johaaan och oskar!
10. Favoritpryl i hemmet? datorn och TV såklart!

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?  Antti, hihi!
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? busskort och litee smött å gött
b) Jobbväska just nu? jadu, jobbväska vette faen om ja har!
c) Handväska eller liknande just nu? allt möjligt
3. Vad är du beroende av? godis heheheh
4. Vilket land kommer du i från? sverige tror jag iaf!
5. Vilken sorts lipsyl använder du? lipsyl heter deee
6. Vad tror du på? me myself and I
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? -
8. Vad köpte du senast? KLÄÄDER
9. Har du nåt husdjur? kkatt och hund å häääst, dock är väl inte det ett husdjur men ;)
10. Vad bor du i? i en villaaa

GREJER
Plånbok:  svarttttt
Tandborste: ehhh röd tror jaaaa
Smycken: jaaa, nu har jag på mig ett halsband med hjärta!!
Solglasögon: jaaa nåraaa olika
Underkläder: jaaaa allt möjjligt
Nagellack: jaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback