äntligen internet, fufan va skönt!

fyfan vad skönt att ha internet, har inte fungerat på 1 dag! hahah är man beroende eller? jaja, men nu fungerar det iaf, sånt händer väl när man bor ute på landet ;> kan väl börja med att berätta om igår! igår så var jag och johan på 50 års fest för min morbrors fru,mycket trevligt var det! sen var vi hem och sov, gick upp tidigt, vid nio ;> ahaha eller nej, det var nog t.om kvart i nio! sen åkte vi till hedenslund och red stacey och binett! tro det eller ej men johan red och han var dutti ;* dock skrittade han bara, hahaha hästen var så seeeg! men nästa gång rider vi ut, och då ska han få race! ;)) sen stressade vi som fan, för vid halv tolv hade jag samling med innebandyn i stan, så det var bara att kasta i sig mat! johan skjutsade även oss till ludvika när matchen spelades, jäla skit match kan jag säga! det blev 4-4 men vi skulle ha VUNNIT! dock gick det inte så bra för mig, kan bättre, men gjorde iaf ett mål och en ass!
PYSS <3
nä nu ska jag käka lite mat, sen plugga matte,prov imon....suck!
lite rörigt inlägg, men de skiter man väl it!
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback