woooohoooo

fan vad fet jag är, eller fan vad jag känner mig fet!
haaha, vilken känsla..känns creeeepy på något sätt, har liksom
bara tränat en fotbollsträning? HAHAH känns ju lovande
och det var kanske eh tre månader sen jag tränade regelbundet och
intensivt? OCH nu liksom ligger jag och degar i soffan... inte bra dehär asså!
haha, men näe, ska börja ta tag i träningen nU!
känns som jag är mer skoltrött nu när jag inte tränar, vet inte bara men känns så, trodde
att det skulle vara bättre nu men jag orkar fan inte plugga! haha! ;)
men jaja, somsagt bara 23 DAGAR KVAR! TILL SKOLAVSLUTNING OCH TILL MITT OCH FRIDAS
VAD! heheh, nejdå men...då jävlar!

nejmen, nu har jag bakat chokladbollar, visste inte om det var dom som man skulle
ha i ugnen efteråt? men det var det tydligen inte, dom liksom smällte! :( buuuhu
men aja! =D hahaha, är man dum så är man..
aja, ska väl skriva någon labbrapport som ska vara inlämnad imorgon på Naturkunskapen,
mykke roligt enligt min opinion!
sen ska jag in på inviduellt val, vi har teori! SÅ då får jag feta mig ännu mera på ännu MERA FIKA
MUMMMMMMS! ;pPP;p;p;Ppp;ppp;p;p;p;p;pp;ppppp;pppppPPPPPP

SOFIA WAS IN THA HAOOOOOUSE!



FNISS HIHIHIIIIHIH JAAAAOH! ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback