VINST VINST VINST VINST

FYFAAAEN VAD GÖTT MED FÖRSTA VINSTEN I LB;1AN MED BINETT!
ah, som sagt, rubriken säger ju ganska mycket, jag vann jag vann jag vann! tjalalallalalalala..
!!!! fett nice! =D hon var as fin i LC;2 an, men dock gjorde jag ett antal missar med galoppfattningarna, satte dom på fel ställe, skulle liksom fatta galopp direkt efter snett igenom? hallå? det kommer inte jag ihåg! ;) hahaha, ah ..men ah, red på precis 60% och klart godkänt, det var den bästa ritten hon har gjort, så förtjänade mer points! men ah var ju somsagt christina hahne som dömde, så det var ju jävligt bra för att vara henne! fick 67,89 % eller något därikring för annerstedth, och idag gick hon mycke bättre än då! men äsch, domare hit å dit!
men i andra klassen då jäävlar, hade värsta vinnar-instinkten! hahah ;) men där var hon lite spändare och hoppade till framför domaren, men ah! hon är ju fortfarande ung och har mycket kvar att se! ;) det skulle egentligen vara utomhus, men det regnade så förfärat så det blev inne istället, hade inge ombyten, så red med blöta trosor och ridbyxor, myyyyyys! trodde att jag skulle få urinvägsinfektion ett tag där! ;) HAHAHAH
men ah, i andra klassen hade jag högst av dagens starter, och fick 64,14% helt okej! och vi höjer oss hela tiden så det känns ju riktigt bra! =D
nästa gång är det hedemora, och vi taggar som faen! =D

PUSS

some good pictures




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback