TJATJA

skaplig dag! =)
inatt sov jag hos johan, hä va trevligt! :) såg även på hockey, OCH SVERIGE VANN! WIIIE
ah, sen hade jag en lektion i skolan, svenska...så det kändes ju jävligt nödvändigt att åka in dit -.-
alla ettor hade orientering på eftermiddagen, HAHAHAHAH..TUR att man var ledig iaf! =D ibland har man turen i buren, hahaha vilket rimmis i timmis...tja, var ledig för att calle skulle ut åå provää sadlar, hittade en ny sadel, lite skabbig, men ah whata hell, är ju dressyr jag rider för det mesta, och vi köpte ju en ny sist...så ah, blev en ny  hoppsadel nu iaf! tror det var en passier! =) typ young jump eller nått för er som bryr er! ;)
hahha, ah..JONNA har iaf kommit hem från australien idag, var en överraskning, var egentligen meningen att hon skulle komma hem i mitten av juni tyyyypppp..men ah! nu e hon hemma iaf! =D

ikväll ska jag träna binettan fettan! =D
nu ska det ätas grillat, för jag är ju lite grillaD.

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback