!!!

hejsvejs i lingon skogen!
längesen jag uppdaterade riktigt, med ett riktigt inlägg så att säga..och tja
tänkte väl att det kanske var läge att skriva ett sådant nu när dagen har varit
fullspäckad!!
ledig nu också, fiiifaen vad gött! =D
men själv har man massa inlämningsuppgifter som måste göras! :( buhuuhhuhu
aja, dagen började väl med att jag FÖRSOV mig, as usually!
men jajaja, chill dag, satt i datasalen på två lektioner och sysselsatt mig själv med :
PIPPI FÖ FAN, och KLA DUNK KLA KLA KLA DUNK!
jajj, sen hade jag glömt min skåpnyckel också, för er som ville veta det! ;(
MEN DEN kom sen, så jag fick jette bråttom till bussen!

sen kom jag hem, slappade, åkte till stallet, va ute och gick..
sen fick jag ett samtal; följde med på äventyr med roligt folk! =D men hä va kaalllt! :(
så nu har jag kommit hem! =D
ska väl sova nu antaar jag..
sååååå GODNATTI


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback