ÅÅÅH HÅÅÅÅJ

fifaan, skapligt trött man är då! (;
jaja, vet inte hur längesen det va jag uppdaterade, men hä va nog ett tag sedan må ja tro!
denna helg har jag väl till mesta del spenderat med frida även kallad fridus, frajdus, friday och frida.
vi har påbörjat våran film, och hehehehehehe, den e lite knäpp, men äsch..det hör ju till! =D men den
ä int klar än ällä ;>

igår så va det marknad i stan, men jag är ju somsagt seg, så jag kom in till stan till kvart i fyra ungefär, tränade ju vid nio i falun, fett drygt, sen red jag en till häst! stress,streess,stresss! men aja, thats life! =D
ah, iaf..vi hängde runt litt på stan, käka pizza, strosade runt lite på marknaden den tid vi hann!!
AHAHHAHAH..dog nästan, när vi skulle gå till donken eller va vi nu skulle så gick vi förbi en turk vid marknadsståndet som hållde på att packa ihop, först stönade han..men trodde bara han gjorde det för att de typ var jobbigt att packa, hahah? AH, SEn stönade han ännu mer, typ fejkat och eckligt turk stön, och sen när man tittade på han hade han värsta flinet, EEEEUUUw! HAHAHAH..AAAAHAH.
AH, sen hängde vi runt med roliga å söta människor! :) hhihihiihh.
sen var jag och frida så duktiga attt vi int drack en droppe, för vi skulle på nykterbio, hahahah FARSAN FIIIFAEN! men den sög...men äsch, sparar mig till avslutningen! ;) hehe nejjjjråå..men ahh, sen stack vi till vhytta, så soooov vi här, och jag åkte till stallet VID HALV NIO, tro mig eller ej,, men hä gjorde jag, och var hemma till tio ungefär! helllllt sjukt...så vi har väl hållt på med filmen så gott som hela lååånga dagen!

frida stack nyss hem....nu ska jag nog plugga litt tyska! eller ah, har ju nationell skrivdel imorgon, oh my god.

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback