tjatja!

fyfan, trytt som 1000!
ssatt fan uppe till halv tre inatt och snacka med marcus, saimon ( mitt öppna förhållande) ;) haha, och nisse pisse.. fråga mig inte varför, men av någon anledning satt jag uppe.. -.- och sen var de massa som busringde till mä också, humm..vilka kan de ha varit? ;) iallefall så skulle jag upp halv elva, skulle ju till rune och provrida binett, och tror ni inte att jag försov mig? vaknade tjugo över tio, och fick jävligt bråttom! ;) red med jenny, och de var riktigt kul, jäklar vilken fart de var på bettan! haha, ska rida henne på fredag i ridhuset, det är ju avstängt nu pga av snö :( sen blire träning för kerstin ahlgren nästa onsdag, så vi får väl se hur de går ;) sen bärde de av till nästa stall, rida nästa häst, dock är han 3 gånger så äldre typ som bettan, med 3 gånger så pigg må jag säga ;) hähhä. jaa..
nu ska jag väl äta mat, sen ska jag skriva reflektionsprotokoll, hähä ;) sen ska jag väl ta och titta på den där jävla filmen, som jag har sagt att jag ska göra i tre års tid nu! ;)

sen blire FERRE hela helgen lååååååååång

KYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback