lalalala

ja
sitter nu med boken framför näsan, medan anton spammar mig på msn! SLUTA FÖR FAN!
hahah, aja..kom hem från ATG med calle vid tre tiden, skulle egentligen bli klara vid typ tolv? men de var massa akutfall så vi fick vänta, men det var inge fel på han så de var ju skönt! :D
bara att rida på som vanligt tills kiropraktorn kommer, sen blire sadelprovarn, och sen är det slut med undersökningar för gammelgubbens del! (Y)
han var iaf helt jävla galen igår på ridturen! tränade även binett i ridhuset, fan vad bra det går nu! :D blir ridning på henne torsdag, fredag! :) SÅ jävla kul med tävling, as pepp, dock kommer jag inte ha några höga förväntningar, med tanke på att hon är så ung, och bara varit iväg till två olika ridhus!
men jaja, lär väl fortsätta med matten, så slipper jag plugga ihjäl mig till provet imon! sista provet före lovet, as gött! (Y)

på lovet ska jag shoppa, som fan?

ge mig, mååste beställa! :D


as billiga, 199 kronor styck! :D dock är det nedsänkta!



vill verkligen ha skorna från friis & company, fast finns inte i svart, någon som vet en bra hemsida? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback