keep on walking

ja, man blir ju förvånad.. :P
vad hittar killarna sina tjejer egentligen......haha!


idag var det träning, badade bastu med de få som var där ahhaah...jag och julia sprang och skulle rulla oss i snön, hosthost, observera att vi endast hade 1 handduk! haha, sen så skulle korpen killarna träna efter oss, så kommer jag och julia utspringandes ½ nakna..vilka miner vi fick, hähähä!

har bestämt att vi ska åka till fjällen på påsklovet med lite människor, de blir riktigt kul! =)
hoppas krille kan ta med sig någon snygg killkompis, hähähä! (A) ajaj ;)

nejnej, nu vet jag inte vad jag ska skriva, imorgon ska jag rida binett, hästen jag kanske ska börja tävla iår..vi får se hur det går =) men nu ska jag kika film, det är ju faktiskt en ny dag imorgon också! ;)

och du, baby....call me!
kyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback