jahapp, de va de å de

jaja, helt slut..orkar ingenting
orkar inte plugga, orkar innnnget, verkligen ingenting! har ju somsagt matteprov imorgon, måååste plugga! :P
haha..aja, har skjutit matten åt sidan ett tag, eller ett riktigt jävla bra tag, kikat runt på lite kläder och skor sisådär, måste verkligen ha en snygg klänning till påsklovet, OCH SKOR! om allt går som planerat sååå att säga! (: menmen, ska väl börja skriva ut lite moppar nu, måste ha en ny innan snön är borta, så äre bara..vare sig pappa vill eller inte! :P men har nog bestämt mig nu, blir en crossmoppe. skit samma, vill ju ha en sån, tröttnar jag så tröttnar jag, har ju alltid min söta lila symis som står i garaget! :D
hähähäh
aja, men nu orkar jag inte.. lär bita tag i de sista sidorna i matten, sen ska jag köra på roddmaskinen i tjugo jävla minuter! (Y) svetten ska bara rinna som en fontän, hahah..skojja! -.-!  trallalalalaalla.
aja, THE LAST REAL DAY TOMORROW, sen går vi halva torsdagen, och då ska jagg softa som fan! jag blir fri..från bekymmerrrrr och besvär! =)
ahhaha
störd ja e
men aja, du e la go.
LAV YA!
kisss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback