fyfan vad najs

hahah....skrattretande! =)
men på nått sätt, så känns det som jag är frigjord från dääjä! :D:D
jag vaknade av någon anledning klockan kvart i åtta..
haha, då fick jag panik när jag tittade på mobilen..märkte att jag hade stalltjänst i hamre halv åtta! snacka om att jag fick paniiiik! fyfan..hahaha..har nog aldrig varit så jäävla snabb i hela mitt liv..och fem över åtta var jag i hamre, packad å klar! hähähä
såå, hjag var klar där klockan elva, sen vidare till nästa stall..åt mcdonalds! mumma!
sen red jag en galen häst! och nu sitter jag här! =)
ska nog ta och åka lite skoter ikväll! =) måste ju passa på nu när snön är kvar! :D
jag kommer köra som en galning, hähäh..nu när jag är van å kö den! dutti ja é, haha..skojja!
sen lär jag väl plugga...har två prov nästa vecka, kul jul!

jaja,...det var match igår, solade före matchen, vilket kanske inte va så bra! (; ahhaha
brände mig lite i ansiktet, aj! :( sen på skinkorna och ****** haha.. !
MATCHEN gick bra iaf! vi vann med 9-6, gjorde inge mål, men dock två assist, vilken jag måste ha nu!
haha..fattar inte..har bara gjort mål och typ ingen assist? (A) men nu har jag iaf gjort det! :D

men
nej
nu
ska jag sluta sitta här och dagdrömma

/ SPRUT OCH TJUT


NI MÅSTE TITTA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback