be with me, and feel the way that I feel

fyfan, nu sitter jag här, med franska och engelska boken framför mig, måste plugggaaa
usch! :( hahah. har 104 glosor tills på fredag, och franska prov också!
jaja, idag har det väl inte hänt ngt speciellt, skolan! (; sen stack jag upp till next company å köpte nya jeans! (Y) välbehövligt!
men nu vet jag inte vad jag ska skriva, får se hur jag gör imorgon..vi har ingen svenska, sen får vi välja om vi ska gå på första lektionen, annars har vi sovmorgon till 12! (; men hä visar sig..!
tror jag går på första, annars lär jag göra de hemma..
men nu ska jag fortsätta

bye byee!

kiss

anton

beeee with meeee and feel the way that i feel i promise u that u wont be my next meal, naaa naaa naa... HES THE SCHOOLS EDITOR, IM A PREDATER! He eats food and i eat arteries..



hahahaha

2010-03-18 / 17:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback