FAAALUN!

hej och förlååt för dålig uppdatering! =D men ah, har inte örkat bara!
börjar med att berätta om gårdagen, som var KUNG! jag drog hem till frida efter skolan, tjugo över ett, och efter det stack vi direkt till borlänge och kikade lite på kupolen, hittade väl ett par gladiatorsandaler, en långskjorta, smycken och mascara! faen, alla mina pengar bara försvinner WWWIISSPP säger de bara! hahah ;)
haha ah efter det drog vi hem till frida, TAGGADE för falukalaset, fixade oss åsså vidare! hhähääh
sen drog vi in till stan till halv nio kanske! =D såg lite på rix fm, men banden sög, så vi gick runt lite!
väntade på att johan och dom skulle kömma, sen när dom kommit drog vi på förfeest eller ah, de var förfest för mig och frida iaf! ;) hos några falukillar som bodde i en studentlägenhet som var ett ruM! hahahah så det var smååååååååckfullt med folk! klunkade ren vodka, det tog på mig må jag sägs! hahaha..så ah men såå jävla kuligt juligt, poliser överallt, buhuhuhuhu men de tog int min dricka ällä! =D
vet inte vad jag ska skriva, men en sån jävla roolli natt med de bästa sällskapet!
PUSS
HÄR KOMMER BILDER





HAHAHAHHAH FICK bara lust på den sista, hade blivit nedslagen av frida





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback