BITCHSLAP

hahah oj sorry allihopa, as dålig uppdatering av mig här på bloggen!
jag ska bli så jävla mycket bättre! jag lovar, på min gammel mormors grav, fast hon är död.
hähähä!
jag vette faen vad jag ska skriva heller, lite dålig fantasi nu på kvällningen! men sitter iallefall här och spelar sönder in spotify lista, fett nice! just nu är det the rusty pig som ligger i topp! lite knas låt, men ah..då smällter den ju in ganska bra hos mig så! =D men ah, som ni vet så SKA JAG TILL HALMSTAD, där det ligger halm i en stad, därför det är så populärt att åka dit, hahahahahahaha..! kul jul, palla att mina skämt suger! men ah, de ska iallefall bli fett nice, med sol och allt! yeeaaah i wanna have sex on the beach, come on move your body! fast ne...
eye, jobbat klart nu också! får väl ut cirka 4 tusen, lite pengar iallefall, sen har jag ju studiebidraget, sen lite andra grejjer jag kommer få in pengar på, ASSSÅÅ fatta vad rik jag kommer känna mig! hahaha..ah, finns ju bara dom som får ut 150.000:- i månaden men ändå! heheheh
aaaaaaaaaaaah jag ska vara borta i en vecka, och jag har packat två resväskor...man ba?! EEEEHHH YEY...kommer väl se ut som jag ska flytta eller nått!
nej faen vad sugen jag blev på piroger...brevid mig sitter roger och äter piroger...HAHAHA FATTAR ni rog-> pirog?
hhaah ah tatti ja e! men ah puss iallefall
PUSS
kan väl slänga in en bild från midsommar...

Frida

jag fattar faktiskt inte det där med roger och piroger! Pi-roger och roger, eller? hahah

2010-07-09 / 11:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback