AJ JAG ÄR BRÄND

över hela kroppen, de är as brunt på ryggen...blir inte röd......men de kommer flagna som faen känns det som! :(((( hahah ååh, så nu har jag smörjt in hela ryggen med ren aloe vera! :( buuhu..fyfan its hurt!

imorgon ska jag faen ha solkräm när jag jobbar! har ju inte uppdaterat på ett tag, och jag jobbar iallefall för kommunen i två veckor här i vikmanshyttan, vi rustar upp minigolfbanan här! =D rensar och sådär, inte så kul men jag tjänar pengar iallefall! =DDDDDD
ÄR SÅÅÅ JÄVLA GLAD,
för om någon dag eller sissådär drar jag och frida iväg på en lång resa, hela åtta timmar! till H* men inga får veta vart vi ska! ;D de ska hållas hemligt idag! MAMMA och pappa betalar, lav ya! ska bli så jävla härligt, ska tydligen vara as bra väder där efter midsommar här i sverige! =DDDDDD det ska bokas ikväll troligtvis iallefalL! WIIIIIIIIIIIIIIIIIEE
nu ska jag iväg och rida binettan fjertan i hedenslund med bränd rygg! :(
buhhu..men ah blev lite rörigt inlägg, men hoppas ni är lika smarta som mig att ni fattar lite iaf!

PUSS

Anonym

hahahahahahah WOHOHOHO :D:D:D:D:D:D:D

KOMMER BLI FETTT

2010-06-21 / 16:18:45
URL: http://frrdaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback