ny design och allt, vad tycks kära bloggläsare? =)

tja, som de står så har jag en ny bloggdesign, trevligt värre!
nu känns de mycket roligare att blogga! ;D jävligt rolig jul faktiskt!
sitter här och lyssnar på en riktig svängig låt, den måste ni lyssna pÅ!
ah för er som har spotify så att säga: DJ Manian vs. Tune Up! – Bounce - DJ Manian Radio Edit yäääää!
jaja, idag har jag tamifaen varit och fiskat med familjen + steffla! inge vidare gick
det för storfiskarN idag, fick bara en ynklig aborre som knappt var ätbar, ack då!
och jag gick verkligen med förlust, för jag tappade mina ögonstenar i vattnet, mina
vackraste och dyrbaraste solglasögon <3 buuuhu rip! i will always remember you!

JUSTJA, en film som ni ska se om ni älskar sorliga filmer är remember me, fyfaen,
bröt faen nästan ihop när jag såg filmen, helt ensam var jag också dessutom, buuuhu!
fyfaen, rob är ju så jävla snygg <3 hahah! ;)

men nue tror jag seriöst att jag ska sova, för jag är helt utpumpad hhahahah! ;)
nää ska se på säx and thä cäty först, har laddat hem säsong sex så de blir fina
fisken de här! sen imorgon ska jag upp åtta och jobba! blir tuffa och slitsamma
timmar nere hos pappa på jobbet, buuuuuueeeeäää...tur att det inte är så långt
att gå dÅ! ;) bara bra, då får jag lite extra! OMG har inte ens tagit ut min lön än!
lovar att jag kommer glömma bort det, så kommer giltlighets datumet gå ut! hahaha
skulle vara så typsikt mig! ;>  men ah gott folk! godnatt

och komihåg.....MHHHHMMM  en mintu gör kroppen glaD! ;)

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback