lyssnar på härli musik!

TJATJA BLOGGN, sitter här och lyssnar på wonderbar musik
på spotify <3 och käkar ett äpple som smakar sådär, och dricker
vatten ur ett champagne glas! =D väldigt intressant tyckäär jag!
såg även nyss på sex and the city, men datorn laggade ju pung, så
det gick ju int å se på ällä! :( men ah får pussa littteee på datan
så funkar han nog! ;D

tränade även idag, gick väl sisådär, kan ju säga att jag var skapligt död
efter jag hade ridit första hästen, men sen var det bara ta tjuren i
horna och hoppa upp på nästa...de är en grym värld vi lever i........

ÅÅÅÅÅH NU ÄR DET EN AS BRA LÅT SOM NI MÅSTE LYSSNA PÅ
SÖTNOSAR! = Sean Kingston – Eenie Meenie + justin bieber <3

hahah kan ju säga en liten roli grej nu å, har faktiskt fiskat idag! igeeeen
fast dock inte i en sjö, inte i ett hav, inte i en vattenpöl, inte i en bäck, inte
i en å....hum...var kan det vara som jag har fiskat i tro? jadu SÄG DU..
nejdå, men fiskade i våran damm här hemma! ;) hahah tro mig eller ej,
men kenneth hade stoppat i två aborrar och en gädda i dammen, och dom
åt upp alla grodor och grodyngel :( buhhu...så jag satt där med mitt metspö och
försökte få nå napp, men inte faen nappade de ällä... :(
och tro mig, jag har försökt med allt...typ iaf, har använt håååvään, och dom
är ju så jävla snabb, och jag änt så smidig jag ällä!

men ah lite rörigt inlägg, men ah.. om ni är riktigt intelligenta så borde ni fatta lite iaf! ;DD

sååååå TA er i baken och lukta på händerna

PUSS



DIN JÄVEL, IMON BLIRE KRIG! BE PREPARED


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback