hihihihi

lalalalalal dålig uppdatering jag vet, men liksom!? palllla JAG HAR JU SOMMARLOV!
=DD
ah idag har jag iaf tävlat med binett i insjön! =D red LB;1 och LA;1! Dagen gick super! vann LB:1 an på 75,18 % och red sedan LA:1 på 66,78% =) men det blev jätte många missar i LA pogrammet, tappade jätte mycket på slutet, då både jag och hästen var trötta, var ju as varmt i hålet! ;P fick korsgalopp, fel galopp haha så fick två treor på slutet och fyra! =) men as bra poäng ändå, sååå jävla glad och känner mig riktigt pepp för morgondagen då jag ska tävla regionalt för första gången, och då rider jag en LA;1 också. så jag startar kvart i tio, så de blir en tidig kväller för mig! =D men nu ska jag sticka med moppän och titta på solsidan med kattis! :)
JUSTJA hahaha vann även meetingpriset för bästa D-ponny! =D fick ett viinnartäcke,, wewww, justja hhahaha fick en yogamatta också, en sån använder ju verkligen jag! ;)
MEN AH
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback