hejsvejs i lingon skogN, im back in action.......for a while

haha äre jag som är sämst på bloggning eller? men ah, nu är det iaf ändring på det! :) hatar seriöst min design också, så den måste ändras NUNU!
är det bara jag som känner att sommar lovet bara rinner iväg? typ lika fort som man pissar
haha nu är det ju snart slut, känns de som iaf, buhhu mitt sista sommarlov som 16-åring, sorligt..tänk att jag bara har två sommarlov kvar, och en ny "trevlig" skoltermin börjar! ;> kul jul, och ännu roligare jul att jag missade den senaste klassfesten, men äsch, gick ju hyffsat bra på tävlingen, red en LA;2 a, och det pogrammet var ju helt cp, för er som är intresserae, gå in och titta! ;) men red över 60 % i det iaf! :) med oerhört många missar....haha..men det var bara en placerad så det räckte int till någon placering! men nu ska jag börja tagga för DM, som går i LA:4 och den är as mke lättare än A:2! hahaha många av er som fattar <: men ah....
hehhe justja, mor och far har gift sig nu, hahah..i hemlighet typ hemma på gårdeN! ;) SÅ nu är jag ett äkta barn! gaaah....känns som jag har så mycket att berätta men ändå inte, halmstad var kung iaf!
och nu ska vi tagga till classic car week som börjar på fredag! =DD fufaeeen
JUSTJA JULIA OLSSON OM DU SER DETTA, så vill jag att du ska följa med mig och mor och far till stockholm och shoppa! och sen måste vi ner och bada till stranden föfaen!
jaja nu vet inte jag va jag ska skriva, har hjärnsläpp, men skriver ett till inlägg snaaart..
ta er i backen och lukta på handen

PUSS

Anonym

kastar bajs

2010-07-28 / 01:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback