xoy, spilli villi mit mich?

fyfan, trött som få!
nu har jag bestämt mig att jag ska uppdatera mera! bra va? haha..
men har inget roligt att skriva nu, när jag alltid är trött, mitt "fantasi-förråd" is empty!
idag ska jag iaf iväg på träning, kul jul! har fan tränat every single day this week boys and girls!
duktig jag är, är faktiskt jäävligt förvånad att inte jag är död! men på fredag ere lugnt! sen tror jag vi är spelfria i helgen! gött mos!
och jag är faktiskt jäävligt förvånad över att jag inte har försovit mig ngt denna vecka? :S men ska inte säga så mycket, blir väl att jag gör det imorgon istället! mina försovningsdagar ligger på; måndag onsdag och torsdag!
idag så såg vi på någon musikal i skolan, haha..den var väl...okej? handlade om några ungdomar som försökte vara utan sex i någon vecka...för att deras pojkvänner skulle bli ..snällare? hah, aja.. hållde på att dö, för arvid var påväg att sätta sig vid oss, då hade det nog luktat snorkråkor som fAN!
haha,! ;) men hans blickar är ju oslagbara, man vet aldrig hur man ska tolka dom! HAHHA, dör varje gång jag ser honom, men jag menar...
vi två borde ju passa ihop, haha..han är ju jäävligt över intelligent, för överintilligent så att han har blivit dum i huvet, och jag ärju jjäävligt smart! sååå voila! naaaaaat

nu ska jag på träning
blond & smart!

/ es oh ef ih ah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback