TJA TJA BLOGGEN

hejhejhej hemskt mycket hej!
efter att ha tillbringat 10 minuter ute i kylan, är jag så gott som död för tillfället, mina tår lider, och kom inte ens på fråga om att tala om händerna! jag menar, nu är jag seriös, gött och vara svart nu! asså hudfärgen, jag är abslout inte host, rasistisk av mig! så jag nämner inte ordet n**** ;) för jag menar, färgen svart är ju en varm färg, så deras hud borde inte frysa lika lätt som våran! ;) haha. nejdå skojja! det är nog kylan som har gjort mig såhär! jag fick skjuts av ett stycke alexander till ännu ett stycke jennifer, inte illa pinkat utav den grabben å skjutsa mig i denna kyla, men vad har man vänner till? ;) skulle egentligen möta upp anton j idag, men nejnej, han och jag skulle ju åka spark idag, men han dissade självaste mig, istället drar han in till stan till fraaankiiiie! aja, fick låna filmen "the book of love" utav honom, har ännu inte sett den..men alla säger att den är skit dålig! jag som älskar alla american pie filmer! speciellt the wedding, och BETA HOUSE!

hoss jennfa såg jag på nyaste twilligt! tvåaan asså! :D den var ganska bra, men ettan var bättre enligt min mening! men åh, snälla nyp mig i stjärten och kalla mig arnold! gasssh, HUR fasen kan man vara sååå snygg? det är fan olagligt att vara så snygg, fattar inte! mirakulöööös kropp! armarna, axlarna, vaderna, bröstvårtorna, huvet, tänderna, håret, kinderna, ögonen, öronen, fötterna, tårna, KUKEN, hhaa skojja!. nejdå, men allt är perfect! jag är förtrollad i en romans till den killen alltså :( olyckligt förälskad i en skådespelare! hahahha....överdrivarN.
nej, nog om mitt tjat om twilligt, men en bild ska ni få PÅ DENNA PUDDING! vilket sammanträffande att jag och jennifer satt å åt chokladpudding till filmen!? höhöhöhöhö

OMG OMG OMG OMG

kolla på axlarna? seriöst?


HEJDÅ BLOGGEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback