sweet dream on a beautiful nightmare

fyfan, skapligt mörkt det är! vilket gör att jag är ännu tröttare än vad jag är!
:( fyfan, dryygt..ska iväg och rida nu också, jätte kul...fyfan! hahah...
jag vill bara spy, var as hungrig vid typ tre, sen åkte jag och julia och köpte gooodiiiis..och jag bara kasta i mig som vanligt, och nu vill jag bara stoppa fingrarna i halsN!
usch, fyfaaaan!
aja, har iaf varit i skolan, dutti jag! har konstaterat att jag bara har försovit mig en gång denna vecka gentemot tre! =)=) (Y)

+ att pappa snackade om jag ville följa med på nån jävla leksandsmatch idag eller när det va! haha, aldrig LIVET! haha, dom suger ju getballe! ;) nejdåå, men dom kvalar ju aldrig till elitserien! det enda som är roligt med att vara med på matcherna är att jag får träffa dom i omklädningsrummet! haha, men dom var ju påklädda, då e de ju inge kul ju :(
ÖVERTRÖTT
åååååååååh, vet inte,..uppdaterar lite senare när jag e på lite piggare humör :D

KYSS FÅR NI IAF



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback