sofiasofia, världens bästa sofia, genomkloka underbara sofia

ingen faktiskt ingen!
haha, hejsvejs i lingoN skogN!
nu har jag kommit hem från skolan, kul jul! hade bad idag, ännu roligare juL!
fyfan, dog ju nästan, skulle ner och hämta ringar på botten, aldrig livet att jag gör det! jag är ju inte direkt någon sjödjur? kan ju knappt dyka, och måste fortfarande hålla för näsan under vattnet som en femåring. -.-! :(
och såfort jag släpper taget om näsan, så får jag en kallsup, nä fy! :( det är ju det värsta som kan inträffa, neeestan!
 <-------------det här var typ.....jag? idag!
haha,, ja!
så kan det gÅ! får lära mig att dyka utan att hålla för näsan helt enkelt! fyfan vad pinsamt när jag är typ,..trettio? och ska hoppa i, så simmar jag där och håller för näsan! :( iiiisch!
haha, aja! nog om det! ;D jag går ju egentligen fortfarande i skolan nu, min sista lektion börjar halv nio! har ju inviduellt val i hamre, så jag kommer iväg därifrån runt tiO?
MENMEN, nu ska jag skriva om storbritannien och Frankrike under 1800-talet! fyndigt..
någon som kan något? hör av er föfan!
 KYSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback