PINSAMASTE 2010

DET pinsamaste 2010 har inträffat mig NU, just vid denna tidpunkt!
hahahahaha, fyfan vad pinsamt...där dog jag! :(
pratade med simon via msn, eller ja..ringde upp hhonom, skulle se om det funka,..och det gjorde det!
pratade med honom om allt möjligt, skrattade osvosv!
hahha, sen började jag typ driva med honom
åååååååååh simon, typ..som jag alltid har gjort i 10000 år.
och typ aaaaah och ja, ni vet hur jag är..
precis när jag sa åh, kommer pappa in..
pappa; VAFAN håller du på med? DET HÖrs ju i hela huset
jag; haha, ojdaaa...jag chattar
pappa; MED?
jag; jennifer?
pappa; AHA...VA LITE TYSTARE
fyfan, han måste tro typ att jag pullade eller typ hade mejlsex med jennifer, haha...sorry jennifer, men det bara brast ur mig! yeaaah, nu har han inte bara en luder dotter, utan hon är lebb också! NAAJS!

jag dör, kryper ner i mitt lilla hål där endast jag existerar!

fridaslida

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH! fyfan vad rolig du är!

2010-01-11 / 22:43:38
frrfr

hahahhahahaahah åh xD

2010-01-11 / 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback