NYÅR 2009


redo för nyårsfesten 2009?


hahhaa, failade bilder, men första gången jag visar upp mina huggtänder?
första gången man firar nyår utan familjen, och trevligt vare! tillbringade kvällen hoss ellen med lite tjejer!  (; roligt å lära känna alla! menmen, sedan vid typppp halv tolv? gick vi till centrumrondellen där alla var goa och glada =) träffade däremot en snubbe som var as skön, misstolka mig inte fel, haha..en riktigt fyllegris, som fick hänga med oss tills snuten tog med han till en fyllecell! =( Stackarn, synd om han! bra nyår för hans del (Y)
och jag blev en flaska julmust fattigare, inte illa pinkat!
träffade många från gamla klassen och nya, samt andra (; kramar hit och dit!
jaja, sen ville de andra gå på efterfest, men låg ända borta vid emaus, så vi stack till lägenheten och snacka lite och körde; JAG HAR ALDRIG
- jag har aldrig varit kär.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback