morgonstund har guld i munn

hej hej, nu är jag seriös, har fått tillbaka min goda karma! bra va? ;)
okej, tillbaka till verkligheten!
idag så vaknade jag upp hos en tjej så kallad jennifer lindström, klockan kanske var halv tolv, och jag ba; shhiiiiiit...fan, klockan är ju as mke!
jennifer; vaaadååå? klockan är ju inte alls mycke!
haha, jo eller hur, dagen går ju till spillo när man sover så läänge! (; hehe..
samma som igår när vi skulle sova, klockan var tre, och jag ba; shiiit vad klockan är mkt, hon ba; vadååå, klockan är inte alls mycket!
haha, elskarr den tjejjjjen!
sen så var jag så duktig så jag gick till stallet, i den kalla VINTERKYLAn! buurrr
sen så när jag var klar i stallet, så  vare innebandy träning för hela slantN! har verkligen saknat det, ahah..känndes värsta ovant..har inte hhållt i en klubba på två veckor föfaN!
och sen kom jag hem, duschade osv osv. och nu sitter jag HÄÄÄÄR! tadaa!

okej, gårdagen tillbringade jag med jennfffa..vi stack iväg till åke ;D det var väl roollliiiiiigt =)
sen sooov  jag ööööva hos henneeeee!


nu ska jag sova (tror jag) för imorgon bär det iväg till borlänge med jullan pullan!
KISS AND GOODBAJS
/ sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback