luder sofia ;)

haha, hejhej! llåååt rubriken tala! skojja, men..aja, va i borlänge idag med julia och mammsen! jag och julia sprang runt i butik efter butik och letade efter de där jääävla lackleggingsen som jag bara måååste ha! efter att ha sprungit runt i 10000 butiker var jag död, jag hittade inte mina älsklingar.. till sist så var jag så jäävla matt och sur, så ja ba; asså vafan, jag betalar faan vad som helst, bara jag får dom där jäävlarna! haha, och julia bara; aaaah, dom här då sofia? åsså hittade hon ett par as snugga lackisar på jeans factory, tittade på prislappen, 700 SPÄNN! hhaha, jag ba....nej! men sen märkte jag att det var 50 % rabatt, så dem köpte jag! aja, 350 spänn vad väl ganska dyrt för dem, med tanke på att de andra kostar 200 ;) men billigare än 700! sååå nu är jag asssss glad! :D:D hahah, sen vid mcdonalds, så visade jag dem för mamma, hon ba; jasså, så du vill se ut som ett luder? jag ba; VA? hon ba; ja, luderna i amerikanska filmer har ju sådana på sig! ;)
TUR attt hon skojjade iaf, men först trodde jag hon var seriös :( haha!
aja, nog om lackleggings jävlarna!
köööpte iaf;
asssss snuggga klackskor/pumps eller vafan dom kallas! :D ganska hög klack, (för mig) iaf, så dom måste jag lära mig att gåå i.
lackleggings
ballerina strumpor
hårspännen! = intressant! haha
underkläder! ;) haha, hållde på att dö, jag och julia stog vid behåavdelningen, och jag ba; shiit vilka snygga stringtrosor! julia ba; mmmm...
jag ba; JAG VILL FAN INTE ATT MIN FITTA SKA VARA FUL!
hahahahahahahah!

aja, blev nog inge mer, men har pengar kvar, så blir nog lite mer senare =) :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback