innebandy för hela slantN

fyfan, trött, slut, damp, arg, sur, vill döda någon jag kan intyga mig själv och er, att jag har damp. typ damp, blir galen. exploderar, som om en vulkan.. haha. på innebandymatcherna, tänder till som fan, är nästan läskigt! haha, sara ba; jävlar sofia, vilket humör du har ..; trodde du skulle få utvisning vilken sekund som helst. aja, jävla skit match, fick storstryk av fitt-mora, fitt-hora, skojja ;) haha, men matchen slutade 3-10! gjorde ett mål, men det gilldes ikke, han blåste precis när bollen var inne, var för att vi skulle få ett frislag i hörnet. cp domare -.- haha! MMM, men kuk..jag är feeedt sur,har lust att bara springa av mig lite, eller typ slå på nått, eller stoppa ner huvudet i en kudde och skrika, har sån jävla överskottsenergi, även fast jag är trött...-.- åååååååh, nu sitter jag hos kattis, min mobil er död, så jag ser inte om någon har skickat sms till mig! men ska se om ´han lever snart, han ligger just nu i koma, om han inte åter upplivas tänker jag omedelbart skicka honom till din mamma. + att jag har sett en as hemsk film, jag dog då / ALLA VI SOM VILL KNULLA STEFAN (SIMONS PAPPA)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback