hela min dag är förstörd

okej, nu är jag sur, sur på mig själv. ffan, jag s0m skulle börja gå upp tidigare så att jag hann med mer saker, men nejnej, vaknar klockan 1, bra sofia, bra!
nu ska jag ta mitt förnuft tillfånga och börja tänka. Har sagt hur många gånger som helst att jag ska börja med historian, men nej, har inte ens öppnat bokjäveln! inte svenskan heller! okej, det här är ett löfte till mig själv:
* ska ta tag i pluggandet innan skolan börjar, okej..vet att det bara är ....4 dagar kvar? men fyra dagar kvar till att plugga.
* gå upp tidigt, och lägga mig tidigt..för om jag går och lägger mig tre? som jag gjorde inatt, och vaknar 1! vilket resulterar till att jag kommer försova mig som fan till skolan, och jag ska aldrig försova mig ngn gång nu!
:(
åhhh, it feels like this gonna be a hard year for sofia westman!
åhhh, fan vad jag stör mig på mig själv, tänk vad alla människor har hunnit med mycket nu, eller ja! dom flesta iallefall! typ, hunnit ut och gått, sprungit, jobbat, runkat, knullat! ja vafan som helst, huuummm...och vad har jag hunnit med? jo, suttit och beklagat mig över att jag inte hinner någonting, och ändå sitter jag här och slösar bort min tid..fyfan säger jag bara!
nej, nu ska jag till stallet, jag kommer typ vara hemma vid fem, sen ska jag på träning, vilket menas med att jag inte kommer hinna med någon pluggning alls idag!! åhhhhhhh!
nej, nuu ska jag åka

tyss och pyss

JULIA OM DU LÄSER DET HÄR TA MED DIG DUSCHGREJJER SÅ DUSCHAR VI MED ROLF EEFTER TRÄNINGEN!!!!!!

skämt åsido


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback